Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W szczególności jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki i zgłoszenie reklamacji przez wypełnienie formularza szkody, który powinien udostępnić przewoźnik.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady, jest niezgodny z opisem lub zamówieniem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Powiadom nas o tym jak najszybciej mailowo lub telefonicznie.
  2. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie (również poprzez email), w którym opiszesz powody reklamacji produktu (przydatne będą także zdjęcia reklamowanego produktu), oczekiwaną formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  3. W ciągu kilku dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. Maksymalny czas odpowiedzi nie przekracza 14 dni.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji.

 

Jeżeli zakupiony towar dotarł uszkodzony prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. Prosimy zawsze sprawdzić zawartość przesyłki podczas odbioru. Jest to szczególnie istotne w przypadku produktów łatwo tłukących się jak ceramika czy szkło.

2. Jeśli zawartość przesyłki jest uszkodzona prosimy jej nie odbierać (z zaznaczeniem powodu) i niezwłocznie nas o tym zawiadomić.  W takiej sytuacji wyślemy nowy towar na nasz koszt.

3. W chwili potwierdzenia odebrania przesyłki bez zastrzeżeń ustalenie czy uszkodzenie nastąpiło w transporcie może nie być możliwe a to powoduje, że ewentualne roszczenia będą rozpatrywane na ogólnych zasadach. 

W sytuacji stwierdzenia uszkodzenia zawartości przesyłki po jej odebraniu sugerujemy przerwanie dalszego jej rozpakowywania i zrobienie zdjęć przesyłki i jej zawartości oraz przesłanie ich do nas. Pozwoli to dokładniej stwierdzić czy uszkodzenia powstały w transporcie. Zawsze staramy się indywidualnie podejść do takiej sprawy i wspólnie znaleźć rozwiązanie. 

Zgodnie z art. 548 § 4 Kodeksu Cywilnego jeżeli rzecz sprzedana ma zostać przesłana przez sprzedawcę kupującemu będącemu konsumentem, niebezpieczeństwo uszkodzenia rzeczy przechodzi na kupującego z chwilą wydania kupującemu (art. 548 § 3 K.C.).

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@prezentyzwakacji.pl lub telefonicznie: 502878262. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Prawo do zwrotu nie przysługuje w przypadku produktów wykonanych na indywidualne zamówienie, a w szczególności wykonanych ze zdjęć i grafik nadesłanych przez klienta. 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. 
    Formularz możesz pobrać tu Formularz zwrotu towaru
  3. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy za produkt i koszty przesyłki (bez kosztów zwrotu).

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony np. ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania, przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl