Regulamin zakupów

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

 

 

§1

Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy [dalej "Sklep"] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej "Regulamin"].

2. Właścicielem Sklepu jest: Turka, Ul. Jaśminowa 2C/5 , NIP: 7132760415, tel. 502878262, adres email: sklep@prezentyzwakacji.pl .

3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

§2

Zamówienia

1. Wszystkie produkty prezentowane w sklepie są wyłącznie projektami towarów, które są wykonywane na indywidualne zamówienia klienta dopiero po złożeniu i opłaceniu zamówienia. Rzeczywisty wygląd produktów może nieznacznie odbiegać od prezentowanych na stronie wizualizacji. W szczególności dotyczy to odwzorowania barw, jasności, kontrastu jak również innych parametrów obrazu. Obraz naniesiony na produkt może wyglądać inaczej niż wyświetlany jest na ekranie monitora lub innych urządzeniach. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe wyświetlanie barw na sprzęcie klienta i nie może to stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.

2. Zamówienia można składać w następujący sposób:

  • za pośrednictwem Sklepu 
  • w przypadku instytucji zamawiających większe ilości produktów dopuszczalne jest zamówienie poprzez email na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu 

3. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta
i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty. Sklep zastrzega sobie także prawo do odrzucenia zamówienia w szczególności w przypadku braku zamawianych produktów, błędów w danych dotyczących ceny i/lub dostępności produktów.

4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie przycisku "Zamawiam i płacę" oraz potwierdzenia przez Sklep zamówienia poprzez zmianę statusu zamówienia na "przyjęte do realizacji".

5. Zlecenia złożone po godzinie 16:00 traktowane jest jak złożone w następnym dniu roboczym.

6. Wszelkie ulgi i rabaty stosowane przez sklep przysługują wyłącznie zarejestrowanym użytkownikom i nie dotyczą produktów w promocji oraz w opcji "na zamówienie", chyba że zaznaczono inaczej.

7. W przypadku zamówienie produktów "na zamówienie" wykonywanych z grafik i zdjęć nadesłanych przez Klienta, Klient oświadcza, że ma wszelkie prawa do dysponowania, kopiowania, powielania i przetwarzania nadesłanych grafiki zdjęć. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystane grafiki lub zdjęcia, które zostały nadesłane. Wszelkie roszczenia osób trzecich do nadesłanych grafik lub zdjęć kierowane będą do zamawiającego.

8. W przypadku wytoczenia przez osobę trzecią powództwa przeciwko Sklepowi o naruszenie praw autorskich w związku z materiałami wykonanymi z nadesłanych przez Klienta materiałów, Klient zobowiązany będzie pokryć wszelkie koszty, w tym zastępstwa procesowego, koszty sądowe oraz zapłacić zasądzone odszkodowanie lub koszty polubownego załatwienia sprawy. 

 

§3

Płatności

1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności:

- przedpłata na konto Sklepu w Alior Bank

- płatność online za pomocą PayU lub przelewy24

- płatności kartami płatniczymi za pomocą PayU

2. Szczegółowe ceny i zasady wysyłki towaru określone są podane przy produktach oraz w zakładce Koszty dostawy:

Standardowe ceny przesyłki na terenie kraju.

Sposób dostawy

Przedpłata
(przelew lub płatność online za pomocą PayU)

 

Czas dostarczenia

Firma kurierska

19,5 zł

 

1-2 dni robocze

Paczkomaty InPost

14 zł

 

1-2 dni robocze

Poczta Polska - Paczka Pocztex

11-18 zł (koszt zależy od wagi)

14-20 zł z opcją OSTROŻNIE

   1-2 dni robocze

Poczta Polska - Przesyłka polecona

(Tylko magnesy i podkładki)

6,5 zł - ekonomiczna

8,5 - 11 zł - priorytet (koszt zależy od wagi)

 

2-5 dni roboczych 

1-3 dni robocze

 W przypadku przesyłek zagranicznych koszt ustalany jest indywidualnie.

 3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę. 

4. W przypadku braku płatności w terminie 5 dni od złożenia zamówienia, może ono zostać anulowane przez Sklep.

 

§4

Wysyłka towaru

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej).

2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.

3. Termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

 

§5

Reklamacje

1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, na własny koszt, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.

3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

4. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów, jasności obrazów), nie mogą być podstawą reklamacji. 

5. Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z procedurą reklamacji Sklepu i obowiązującymi przepisami prawa.

6. Reklamacje związane z niedostarczeniem, opóźnieniem dostarczenia lub zniszczeniem przesyłek, rozpatrywane są zgodnie z procedurami przewoźnika i obowiązującymi przepisami prawa. 

 

§6

Prawo odstąpienia od umowy

1. Na podstawie Ustaw o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r (Dz.U. 2014 poz. 827) Klient ma prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.

2. W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do przesłania na własny koszt zwracanego towaru.

3. W terminie nie dłuższym niż 14 dni Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę powiększoną o koszt najtańszej przesyłki. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

4. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadku towarów wykonanych na indywidualne zamówienie a w szczególności ze zdjęć nadesłanych przez Klienta.

 

§7

Ochrona prywatności

1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania,

 

§8

Własność intelektualna

Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

 

§9

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony.

3. Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.

4. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji w sposób określony w ust. 3.

5. Sklep uznaje, iż Klient zaakceptował zmiany regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy do końca upływu okresu wskazanego w ust. 4.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl