Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@prezentyzwakacji.pl lub telefonicznie: 502878262
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@prezentyzwakacji.pl 
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jakie są wymagania i jak przesłać zdjęcia do produktów "na zamówienie"

  

 Najlepiej jeśli plik z grafiką jest w formie nieedytowalnej np.  .png, .jpg lub bmp i w jak najwyższej rozdzielczości. Prosimy nie stosować plików PDF i Corela  ponieważ po imporcie do naszego programu mogą nie być wyświetlane poprawnie. Jeśli masz wątpliwości prześlij nam po prostu plik a my sprawdzimy czy się nadaje. 

Oprócz rozdzielczości zdjęcia bardzo duże znaczenie ma jasność obrazu. Pamiętaj, że po wydruku zdjęcie jest zawsze sporo ciemniejsze a kolory mocniej nasycone niż wygląda to na ekranie komputera. Dlatego jeśli na oryginalnym zdjęciu np. twarz jest w cieniu to po wydruku może być ledwo widoczna. 

 

  


 

 

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. 

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy. Zwykle zamówienia realizujemy na następny dzień roboczy ale zdarza się, że mamy więcej zamówień i realizacja może potrwać 2 lub 3 dni. 

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka polecona lub Kurier48 Pocztex),
  • paczkomaty InPost

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (PayU, Przelewy24 lub płatność przelewem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • płatność elektroniczna (PayU lub Przelewy24).
  • przelew na nasze konto bankowe 

Opcja płatności za pobraniem dostępna jest wyłącznie przy zamówieniach specjalnych dla szkół i instytucji.

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Prowadzimy sprzedaż internetową i nie posiadamy stacjonarnego punktu odbiorów.

Zamówione produkty dojadą do Ciebie a Ty nie musisz wydawać na paliwo i stać w korkach.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Czemu nie otrzymałem paragonu?

 

Prowadzimy sprzedaż wyłącznie drogą wysyłkową z płatnościami bezpośrednio na konto bankowe lub poprzez płatności elektroniczne. Z tego powodu korzystamy ze zwolnienia z korzystania z kasy fiskalnej. Potwierdzeniem transakcji jest wyciąg z konta lub potwierdzenie płatności elektronicznej i na tej podstawie rozliczamy się z podatku. 

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Firma nie jest płatnikiem podatku VAT w związku z powyższym nie wystawiamy faktur VAT.

Jeśli potrzebujesz dokumentu na firmę podaj nam swoje dane a wystawimy Ci rachunek.

 


 

Jak zmienić lub anulować moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 502878262 lub drogą email: sklep@prezentyzwakacji.pl 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu rozpoczęcia kompletowania jego zawartości. W momencie zmiany statusu na "W trakcie kompletowania" lub "Gotowy do wysłania" anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 502878262 lub drogą email: sklep@prezentyzwakacji.pl 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

 

Na produkty, których producentem jest sklep nie ma odrębnej gwarancji i obowiązują przepisu dotyczące rękojmi.

W każdym przypadku ważne, aby zachować dowód zakupu lub potwierdzenie wpłaty.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki polecamy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy nieodbieranie przesyłki i zgłoszenie reklamacji u przewoźnika poprzez wypełnienie formularza szkody. Przesyłki, które wysyłamy są ubezpieczone ale warunkiem otrzymania odszkodowania jest zgłoszenie szkody przewoźnikowi przy odbiorze paczki. Jeśli paczka zostanie odebrana bez zastrzeżeń ubezpieczenie wygasa.

 

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji na produkt napisz do nas email na adres: sklep@prezentyzwakacji.pl. 

 

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Zgodnie z Ustawą , w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony. Wyjatkiem są produkty wykonane na zamówienie, te nie podlegają zwrotom.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl